Gott nyttår

Charlie och jag vill bara kika in och önska er ett gott nytt år. Jag hoppas ni får en fin dag och kväll, oavsett om ni väljer att fira eller inte. Själv firar jag inte direkt nyår, är dessutom livrädd för fyrverkerier. Det blir att äta nån god mat, se på en bra serie och äta Ben & Jerry. En vän kanske kommer över också.

Hur firar ni, om ni ska fira?

Frozenvanilla

Låter som en mysig och härligt med en lugn nyår. 😊 Jag firar med bubbel vid 12-slaget. Hela dagen har spenderats än så länge i myskläder framför serier. Får se om jag orkar byta om till nåt annat eller inte. Kanske laga nån mat eller så duger chips fint. 😅 Haha! Det blir väl lätt så när sambon är förkyld och jag har ont i lederna och är så trött idag. Gott nytt år, hoppas att du får en fin kväll och bra start på det nya året fina! 😊🌟🎆

Orsakulla mamma vid 20 finporslin & pudelliv

Mysigt tycker jag och trots att du säger att du inte firar tycker jag nog det låter så ändå? Jag ligger i pyjamas bredvid Skilla på Björns soffa. Vi har ätit och druckit gott.

emelieanderssoon

Gott nytt år fina du 🥰

thereselinneaa

Låter som en bra nyår ändå. Synd att ni båda inte mådde så bra. Men myskläder och film är inte helt fel 😊

thereselinneaa

Vad jag menade var att nyår inte är speciellt för mig, utan en vanlig dag. Mina dagar består mest av serier.

jlandgrens

Gott nytt år fina du! <3

thereselinneaa

🤍

thereselinneaa

🤍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress