New in

Jag behövde fylla på med lite saker och passade på nu när jag såg att Apotek hjärtat har 3 för 2 på ACO just nu. Ögonkrämen har jag precis tagit slut en på som jag gillade. Det kommer upp i ett empties-inlägg längre fram. Dagkrämen är jag väldigt taggad på att testa, då jag älskade nattkrämen i samma serie. Rengöringen verkar också riktigt trevlig, så den ska också bli kul att testa. Och kroppsskrubben luktar såå gott! Har hunnit använda den en gång och den gjorde min hud alldeles len och fräsch.

Har ni testat några av dessa produkter?

Julia Svensson

Åh så fina produkter!!

Hilma

Vilka härliga produkter! Kan tänka mig att den med cocos luktar såååå gott <3 kram

Netti Starby

Åh vad spännande med nya produkter. Kramis <3

SofiaLissmyr

Jag har faktiskt aldrig testat några av dessa så vill hemskt gärna höra vad du tycker om dom! Jag är inte alls bra när det gäller skönhet och sånt där så jag behöver verkligen tips haha. Massa kramar 😊 <3

sara

Kul att du hittat nya favoriter, och kul även att testa lite nytt! 😊

by_anniess

Inte testat nån av dem, hoppas dem är bra!

lisa

Vilka bra saker. Måste kolla in erbjudandet på Apoteket hjärtat 😊 kram

Sara

Kul med nya produkter 😊

celinelundqvists

Åh ACO har vi använt länge, de är bra!

Hannativeskog

Åh inte testat dom de vill ja göra 😍

emelieanderssoon

Inte testat, kanske borde göra det 🥰

Enna

Kul med lite nytt 😊 Hade deras ansiktskräm och den var riktigt bra!

thereselinneaa

Ja, ACO har massa bra produkter!

thereselinneaa

Ja den luktar så fräscht!

thereselinneaa

Kommer absolut skriva vad jag tycker! Kan tipsa om ACO, de har något för alla och en billig prisklass jämfört med många andra! 😊

thereselinneaa

Hittills är jag nöjd!

thereselinneaa

Ja aco har många bra produkter!

thereselinneaa

Det borde du! ACO har något för alla och riktigt billigt jämfört med många andra märken.

thereselinneaa

Tycker jag absolut! ACO har något för alla och är väldigt billigt!

thereselinneaa

Tycker jag med!

thereselinneaa

Ja, jag gillar att köpa nytt!

thereselinneaa

Ja, jag gillar att testa nya produkter!

thereselinneaa

Det tycker jag absolut! ACO är så prisvärt också!

thereselinneaa

Ja det tycker jag!

thereselinneaa

Ja, ACO har många bra produkter för alla hudtyper!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress