Gott nytt år
(null)
Jag vill bara kika in och säga gott nytt år från mig och Charlie. Hos oss är det en lugn kväll med god mat, ostbricka, The Big Bang Theory och sällskapsspel med mamma och J.  Hoppas ni fpr en fin nyår oavsett om ni firar eller inte. Och jag ber er att inte skjuta fyrverkerier ikväll! 
ulrika

lugn kväll här med de har kompisar här o pojkvän så god mat så lite skjutande så går ingen nöd på oss :)

Svar: Låter som en härlig kväll! :)
Thereselinneaaa

Cecilia

Du kanske ska göra något meningsfullt av ditt liv i stället?🥰 Folk får skjuta raketer om dom vill och du jobbar ändå inte så tycker inte att du ska få ha en åsikt om vad folk gör på nyår.

Svar: Jag gör mycket meningsfullt med mitt liv. Vad har att jobba med att ha en åsikt om fyrverkerier? Vad exakt är det som är så bra med fyrverkerier? Det skrämmer djur, både tama och vilda samt människor och förstör så mycket. Ser verkligen inte meningen med att skjuta fyrverkerier. Berätta gärna varför det är så viktigt!
Thereselinneaaa

Annie

Vilken mysig nyårsafton! Djur är det bästa som finns<3 Mitt liv vore inte desamma utan min kissemiss<3

Kramar!

Svar: Precis, djuren ger så mycket kärlek <3
Thereselinneaaa

lisa

God fortsättning ! Kom på att vasen jag har i min header är från Newport https://www.newport.se/shop/inredning/dekoration/vaser/vas-paris-18cm

Ha det fint kram

Svar: Tack så jättemycket för länken! :)
Thereselinneaaa

Denise

Vilken mysig nyårsafton du hade. Här spelade vi nyårsbingo och åt god mat och hade också en lugn kväll hemma 😊

Svar: Lät som en mysig kväll det med! :)
Thereselinneaaa

Malin

Gott nytt år fina du ❤️

Svar: Detsamma! :)
Thereselinneaaa

Netti Starby

Så mysigt du hade det. Kramis <3

Svar: Ja :)
Thereselinneaaa

Jossan

Gott nytt år, fina du 🎉🎊

Mitt år har visst varit bra, bortsett från min tinnitus. Såg förresten att du är inne på nouw igen och följer personer på din blogg där eller är det inte du?

Svar: Jag har varit inne på Nouw då jag har kvar min blogg där för att kika lite saker. Men jag bloggar bara här numera! :)
Thereselinneaaa

Caroline

Gott nytt år! Behöver du också hela tiden klicka i att du inte är en robot och klicka på en massa jobbiga bilder när du ska kommentera bloggar här på blogg.se eller ditt namn kommer automatiskt så att du bara kan signera med det? Tycker det är så otroligt störigt!

Svar: Ibland behöver jag det. Speciellt via mobilen!
Thereselinneaaa

Jossan

Jag skulle också vilja byta bloggportal, men det är riktigt svårt att hitta någon där jag förstår mig på designen.

Skönt med ledighet och att kunna studera på distans ändå, man behöver vara lite ledig för att orka med vardagen som kommer. Kram

Svar: Tycker absolut du kan testa blogg.se! Finns många fina lätta mallar att välja och man behöver inte ändra i dem om man inte vill. Men är väldigt lätt att göra det! :)
Thereselinneaaa

Enna

Låter härligt! Gott nytt år :)

Svar: Detsamma!
Thereselinneaaa

Tess

Låter ju som ett perfekt nyår :) Vi smällde inga men vi kollade på dom.

Svar: Ja, det var en bra nyår! :)
Thereselinneaaa

Alice

Skönt med en lugn nyårsafton! ^^ Vi smällde inga raketer, försökte tända tomtebloss men efter fem tändstickor som blåste ut gav jag upp, haha! xD

Svar: Haha! jag är rädd för tomtebloss.
Thereselinneaaa

Pauline Hurtig

vad mysigt :)

Svar: Det var det :)
Thereselinneaaa

johanna

Gott nytt år i efterhand <3

Svar: Detsamma fina du!
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress