Januari

… och så var januari över.. jag tänker inte skriva ner punkter den här månaden. Detta för att jag helt ärligt inte kan komma på något. Januari var väldigt långdragen och har känts otroligt tung. Den har bara bestått av hjärtskärande besked, situationer som jag inte kan lösa och timtal av tårar och panik.

Jag hoppas verkligen att februari blir bättre.

emelieanderssoon

Hoppas att februari bjuder dig på fina ögonblick och en bra månad 😊

Flisan

Vacker bild 😃

Hilma

Men åh, vad tufft att januari varit så kämpig. Håller tummarna att februari blir bättre!

denisetiainen

Massa kramar till dig fina du! ❤

SofiaLissmyr

Älskade du vad jag önskar jag kunde göra något för att du ska må bättre! Du vet vart jag finns om det är något! Massa kramar och kärlek till dig <3

Yasmine

Håller tummarna att din februari blir bättre! 🤍

MissMinnea

Usch det låter som du haft en väldigt tuff start på året :-/ hoppas att Februari blir bättre för dig.

Hannativeskog

för vår del har inte 2022 börjat bra... januari fick vi Corona och nu har barnen fått magsjuka... orkar ej

by_anniess

Så jobbigt. Hoppas februari blir bättre för dig 😊

thereselinneaa

Tack fina du!

thereselinneaa

Tack 😊

thereselinneaa

Tack fina du 🤍

thereselinneaa

🤍

thereselinneaa

Tack fina du 🤍

thereselinneaa

Tack 🤍

thereselinneaa

Tack 🤍

thereselinneaa

Usch vad tråkigt! Hoppas ni mår bättre snart och den här månaden blir bättre 🤍

thereselinneaa

Tack fina du 🤍

Frozenvanilla

Så jobbigt att det varit kämpigt, hoppas att Februari blir bättre fina du! 💜 Kram

Jasmine

Jobbigt att januari var en så tung månad för dig. Hoppas innerligt att februari blir bättre för dig.

Svar: Tack för berömmet om min bullet journal. <3

Kram

thereselinneaa

Tack fina du 🤍

sarahlinnsliv

Hoppas du får en fortsatt betydligt bättre februari månad 😃

thereselinneaa

Tack fina du!

thereselinneaa

Tack fina du! 🤍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress