Dop

Igår var det dop för min vän Linnéas lilla Gabriel. Jag fick äran att vara gudmor till honom. Dopet var så fint och han var så fin i sin dopklänning. Linnéa hade till och med fixat en liten smörgåstårtsbit till mig utan kött i, eftersom jag inte äter kött. Så himla gulligt av henne! Älskar dessa två till månen och tillbaka 🤍

JossusTravelPics

Så fint av henne att ordna en speciell tårtbit åt dig.

Johannna

Men så mysigt med ett dop<3

Hilma

Åh Gabriel är ju ett så fint namn <3

Hilma

Hoppas du har en bra helg <3

emelieanderssoon

Åh vad fina bilder från dopet! 🥰

by_anniess

Så fina bilder! Jag tröttnade till slut för mycket på nouw. Så finns på blogg.se nu 😊 Hoppas du kan se mitt inlägg. Kram

thereselinneaa

Förstår att du gjorde det. Det har jag med gjort, men inte hittat en annan portal jag trivs på...

thereselinneaa

Tycker jag med!

thereselinneaa

Detsamma fina du!

thereselinneaa

Det var det 😊

thereselinneaa

Ja, verkligen 🤍

thereselinneaa

:)

Blondina

Gud så fina bilder & vad söt 😍😍😍

Linnéa & Gabriel ??

Vi älskar dig!

thereselinneaa

Och jag älskar er ❤️

thereselinneaa

Visst är han! 🤍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress