6 månader…

Det har gått 6 månader sen du lämnade oss. Jag har fortfarande inte förstått hur jag ska kunna leva utan dig. Saknar dig så mycket. Jag behöver dig här, pappa. 💔🕊

Netti Starby

Sänder dig många styrkekramar <3

aliceemericsson

Många kramar till dig. <3

Sv: Ja, jag har också problem till och från! Appen har jag aldrig använt mig (kanske för att den krånglat, haha), så den kan jag tyvärr inte uttala mig om, men har fortfarande problem med att skriva inlägg ibland och med min design. Så tråkigt! Skulle egentligen också vilja byta, men har redan haft blogg.se och vill nog inte byta tillbaka dit, så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen heller i så fall, haha.

Johannna

Skickar så många kramar, det måste vara otroligt jobbigt<3

sara

Tufft, hoppas du mår okej 😊

Sandra

❤️❤️

thereselinneaa

<3

thereselinneaa

Känner lite samma sak. Jag trivs inte alls på Nouw nu. Har mejlat och skrivit flera gånger men de ignorerar bara. Riktigt dålig support, men vet inte vart jag annars ska plugga... Kanske får gå över till blogg.se igen men hade såna problem där senast..

thereselinneaa

<3

thereselinneaa

<3

thereselinneaa

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress