Empties #51
Inlägget innehåller annonslänkar
 
Human+Kind Shower Mousse Grapefruit Delight - LÄNK
 
Avskyr! Den här var verkligen ingenting för mig. Den doftar alldeles för starkt och gav mig migrän. Dessutom torkade den ut min hud också, och min hud kliade enormt mycket efter användning av denna. Min kropp gillar verkligen ingenting från det här märket... 
 
ACO Caring Shower Oil Parfymerad - LÄNK
 
Helt okej! Men doften är inte nice alls faktiskt. Den doftar konstigt på något sätt, inte fräscht. Men denna duscholja gör huden mjuk och torkar inte ut. Jag föredrar ofta duscholjor under hösten och vintern eftersom jag har väldigt torr hud. Denna gjorde sitt jobb. Men på grund av doften kommer jag förmodligen inte att köpa den igen. ACO är cruelty free och de flesta produkter, inklusive denna, är veganskt!
 
 Eucerin DermoPurifyer Protective Fluid SPF 30 - LÄNK
 
 
Gillar! Den här är en av få SPF som faktiskt funkar på mig. Den lämnar huden matt, lämnar ingen fet hinna och sjunker in ganska fort. Denna funkade fint under sommaren då den mattade ner min oljiga och feta hy som gärna träder fram på sommaren, men var inte särskilt återfuktande och funkade därför inte under vinterhalvåret för mig eftersom min hud blir torr och känslig då. Kommer inte köpa denna igen då jag har hittat en annan som funkar året runt för mig. Eucerin är inte cruelty free.
Enna

Kul att läsa :)

Svar: Så roligt att det uppskattas! :)
Thereselinneaaa

Alice

Jag har haft den där från Aco tror jag, fast den parfymfria! Håller med om att oljor är väldigt bra på hösten och vintern. :)

Svar: Ja! Måste hitta en bra olja till vintern nu. Har dock köpt på mig så mycket kroppsprodukter jag behöver använda upp, men ingen av dem är en olja, haha.
Thereselinneaaa

Celine

Vad tråkigt att ACO produkten inte luktade gott annars hade nog jag provat den!

Svar: Jag gillar bättre ACO:s olja för känslig hud (vit förpackning). Den är parfymfri men är bättre i "doft" än denna!
Thereselinneaaa

Annie

Så kul att få se lite av vad du använder :)
Kanske ska göra nåt liknande inlägg nån dag ;) *ler*

Gillar apoteket, dem har bra produkter :)

Svar: Apoteket har verkligen många bra märken och produkter. Köper nästan allt mitt via apoteket faktiskt!
Thereselinneaaa

Pauline

kul att läsa vad du tyckte

Svar: Kul att sånt uppskattas!
Thereselinneaaa

Angelica

Va tråkigt att dom första produkterna inte föll dig i smaken, jag är också känslig för en del lukter och produkterna måste verkligen vara bra mot huden - precis som jag upplever att Eucerin är. Otroligt bra märke enligt mig, även nivea tycker jag om :)

Svar: Vad skönt att du har hittat märken och produkter som du gillar! Är en hel djungel där ute, så det är nice när man äntligen hittar något och gärna flera från samma märke. Så smidigt!
Thereselinneaaa

Tess

Bra tips hjärtat ❤️❤️ Jag har så sjukt torr hud själv så behöver nog tänka på att prova dessa produkter :)

Svar: Då kanske duscholjan är något för dig! :) Duscholja är toppen mot torr hud!
Thereselinneaaa

Jossu

Min hy tenderar också att klia om den inte är ordentligt återfuktad, framförallt efter att jag duschat. Så moussen hade nog inte passat mig heller.

Svar: Det tror inte jag heller efter vad du skriver.
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress