Praktik
(null)
Hej allihopa! Här har det ekat lite tomt. Det beror på att jag har påbörjat min praktik och det tar väldigt mycket av min energi. Men det går bra och jag trivs väldigt bra. Snart hoppas jag ha lite energi över, för jag vill börja publicera mer. 
Sarah

Najs att du trivs på praktiken :)

Svar: Ja, det känns skönt! :)
Thereselinneaaa

Denise

Vad spännande och härligt att det går bra 😊

Svar: Ja :)
Thereselinneaaa

Frida

Vad roligt med praktik :)
Jag tycker alltid att man är helt slut efter att man börjat arbeta på ett nytt ställe. Det tar verkligen på kraften med alla nya intryck och innan man börjar känna sig hemma på platsen.

Svar: Ja, men så är det absolut. Mycket nytt att lära sig, nya personer att kunna samtala med och att det är helt andra rutiner.
Thereselinneaaa

Magdalena

Vad roligt att du trivs med praktiken, hoppas att det går fortsatt bra!!

Svar: Tack fina du!
Thereselinneaaa

Tina

Så roligt med praktik, hoppas att den går bra! Så fin bild på dig, kram <3

Svar: Tack fina du!
Thereselinneaaa

Carolina

Vad skönt att det går bra för dig och att du trivs. Stort lycka till med praktiken! ☺️

Svar: Tack fina du!
Thereselinneaaa

Jasmine

Roligt att du trivs på din praktik. Hoppas att det känns bra även fortsättningsvis.

(Sent) Svar: Tack för att du tog dig tiden att lämna en kommentar.

Kram

Svar: Tack fina du! Känns jättebra på praktiken!
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress