Mattifying day cream
Inlägget är reklam för NIVEA & innehåller annonslänk
 
NIVEA Mattifying day cream for combination skin - LÄNK
 
 
Den här dagkrämen överraskade mig faktiskt. Jag är vanligtvis inte så glad i Niveas produkter då jag i princip aldrig får de att funka för min hud. Men den här gillar jag. Nu på sommaren går min hud från att vara snustorr till oljig och fet, och därför brukar jag vilja ha en kräm för just kombinerad hud på sommaren. Denna är väldigt lätt i konsistensen och sjunker in ganska snabbt. Lämnar en liten vit hinna innan den sjunkit in dock. Jag brukar använda denna under min SPF och det har funkat fint. 
 
Produkten har en vegansk formula, men NIVEA är inte cruelty free. 
 
Tess

Jag måste bli bättre på att ta hand om min hud, de är knappt att jag sminkar mig längre haha men vädret gör mig så torr och huden är helt fucked up när vädret är helt kaos häruppe haha

Svar: En rengöring, kräm och spf kommer du långt med! Tog många år innan jag började intressera mig för hudvård och orkade ta hand om min hud. Nu kan jag inte gå en dag utan att ta hand om den! :)
Thereselinneaaa

Jasmine

Tack för tips!

Svar: Tack för kommentaren. Listor är hjälpsamt!

Önskar dig en fin helg.
Kram

Svar: Kul att det uppskattas! :)
Thereselinneaaa

Malin

Jag gillar den också så lätt och går snabbt in i hyn och återfuktar bra! 😊 Jag fick prova den via Buzzador. 😊

Svar: Jag med. Brukar inte gilla nivea så mycket, men denna hjälper mig faktiskt nu i värmen!
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress