New in - Narcissa by Urtekram skincare
Inlägget innehåller annonslänkar
 
Narcissa Detox and glow micellarwater - KLICKA HÄR // Narcissa Detox and glow cleansing gel - KLICKA HÄR // Narcissa Detox and glow day cream - KLICKA HÄR // Narcissa Detox and glow night mask - KLICKA HÄR // NArcissa Detox and glow Essence - KLICKA HÄR
 
Alltså, kolla hur söta förpackningar?! Älskar den ljusrosa färgen! Vann dessa produkter i en tävling och jag har hittills hunnit testa dem ett par gånger och än så länge gillar jag! Jag gillar vanligtvis inte parfym i hudvård, för det känns som en onödig ingrediens som kan irritera huden, men dessa doftar helt underbart gott! Bara det får mig att vilja använda dem mer. Min hud är ganska känslig, men än så länge har jag inte reagerat på dessa, så jag hoppas det fortsätter så. För jag får sån fin lyster och känner mig så fräsch när jag gjort min morgon- och kvällsrutin. Produkterna är dessutom både crueltyfree och veganska! 
Jossu

Grattis till vinsten. Kul att dom verkar passa dig hittills.

Svar: Tack! Ja, hittills gillar jag dem!
Thereselinneaaa

Celine

Älskar förpackningarna!

Svar: Jag med, så fina!
Thereselinneaaa

Netti Starby

Vad roligt med nya produkter och jag gillar verkligen den rosa färgen på förpackningarna. Kramis <3

Svar: Jag med. SÅ fin!
Thereselinneaaa

Yasmine

Håller med om att förpackningen är superfin!
Håller tummarna att din hud inte reagerar på produkterna!

Svar: Hittills fungerar de bra! :)
Thereselinneaaa

ullie

håller med underbar färg
ja tycker oxå faktiskt att god doft gör mycket men som du säger många är ju känsliga o så

Svar: Ja, parfymfritt är bäst även om det är nice att använda produkter som doftar gott! :)
Thereselinneaaa

Pauline Hurtig

jättesöta förpackningar! :)

Svar: Ellerhur! Älskar dem!
Thereselinneaaa

Enna

Hade köpt allt bara pga förpackningarna :)

Svar: Samma här!
Thereselinneaaa

Tess

Gud vilka söta :) Ohh måste ju nästan testa dom nu ju, älskar när de luktar gott :D

Svar: Tycker absolut du kan ge dem en chans! :)
Thereselinneaaa

Jasmine

Grattis till vinsten!

Svar: Tack för din ord.

Kram

Svar: Tack :)
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress