Alltid saknad ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
Kan inte förstå att det är andra allhelgona utan pappa. 🕊️saknar honom så mycket! Det är snart 2 år sedan han lämnade oss här. 💔 Lämnade ljus och blommor igår på hans asklund. Gick förbi farmor & farfars grav och lämnade blommor och ljus också. Och till minneslunden för att tända ljus och ge blommor till mormor. 
Pauline

❤️❤️

Svar: <3
Thereselinneaaa

Angelica

Men din stackare, att förlora en förälder måste vara en hemsk sorg och smärta! Massa kramar till dig 💗

Svar: Ja, men det sägs att det blir lättare med tiden. Jag väntar fortfarande på det <3
Thereselinneaaa

Annie

Kramar till dig<3

Svar: <3
Thereselinneaaa

Enna

<3<3

Svar: <3
Thereselinneaaa

Heléna

Så fina bilder! Jag beklagar verkligen att din pappa gick bort så tidigt. Min pappa blev bara 52 år, så jag vet hur tungt det är när ens pappa går bort alldeles för tidigt. Jag var också på kyrkogården och satte ljus på gravarna. Stor kram fina du 🤗❤️❤️❤️

Svar: Jag beklagar. Det är så sorgligt när en person går bort som är ung. Min pappa blev 72 år. <3
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress